تخصص ما فعاليت‌های بزرگ مقياس است

برگزاری دوره آموزشی هیدرولیک بیل 850 کوماتسو

برگزاری دوره آموزشی هیدرولیک بیل 850 کوماتسو

برگزاری دوره آموزشی هیدرولیک بیل 850 کوماتسو

شرکت راهسازی و معدنی مبین با دارا بودن ماشین آلات سنگین معدنی که تعدادی از آن‌ها از نظر سایز در ایران منحصر به فرد بوده و همچنین در زمینه نگهداری ماشین آلات براساس استانداردهای جهانی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. این شرکت در عدم حضور نمایندگی شرکت‌های سازنده و عدم امکان تامین بموقع قطعات یدکی، توانسته همزمان با برون سپاری، با همت مدیران و کارشناسان فنی خود در بخش ماشین آلات اقدام به ساخت قطعات یدکی در داخل کشور نموده و به چرخه تولید در این حوزه تخصصی کمک شایانی داشته باشد.

برای دستیابی به این مهم، شرکت مبین همواره در حال توسعه و به روز رسانی دانش و مهارت پرسنل خود در بخش ماشین‌آلات تعمیرات بوده و جهت افزایش خود اتکایی و نوآوری پرسنل اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی داخل و خارج از شرکت نموده است.

در همین راستا این شرکت به‌منظور تحقق چشم انداز خود، دوره آموزشی هیدرولیک بیل 850 کوماتسو را به مدت 5 روز (40 ساعت) به تاریخ‌های 14، 21،20،15 و 22 دی ماه سال 1401 برای مکانیک‌ها و تعمیرکاران کارگاه آذری و فتح برگزار نموده است.

انتظار می‌رود دانش پذیران با گذراندن این دوره، مهارت های لازم جهت شناخت، نحوه کارکرد، عیب یابی و نهایتاً تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات تخصصی در اختیار خود را کسب نمایند.

جستجو

پروژه های در حال انجام

عملیات استخراج و باطله برداری معدن سنگ آهن چاه گز
انجام عملیات باطله برداری و استخراج از معدن مس سونگون
انجام عملیات باطله برداری و استخراج از معدن مس میدوک
مشارکت در انجام پروژه معدن سرب و روی مهدی آباد

اطلاعات تماس

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران . خیابان میرزای شیرازی . نبش خیابان دوازدهم . پلاک ۹۲ . ساختمان تی پی کال . کدپستی: ۱۵۹۶۷۳۵۸۱۸
  • 021-88800900-4
  • info@mobinco.com